Page Header

About The Authors

Noviryantika Noviryantika
STIE Indonesia Pontianak
Indonesia

Amelia Amelia
STIE Indonesia Pontianak
Indonesia

Tri Diana
STIE Indonesia Pontianak
Indonesia

Article Tools
Print this article
Indexing metadata
How to cite item
Finding References
Email this article (Login required)
Email the author (Login required)
Journal Help

sertifikat

 

ADDITIONAL MENU
FOCUS AND SCOPE
EDITORIAL TEAM
REVIEWERS
PEER REVIEW PROCESS
OPEN ACCESS POLICY
PUBLICATION ETHICS
AUTHOR GUIDELINES
PLAGIARISM CHECKER
COPY RIGHT NOTICE
REFERENCE MANAGER
INDEXING
Open Journal Systems
User

TEMPLATE

MANUSCRIPT TEMPLATE

ISSN

E-ISSN
Flag Counter View Our Stats
Notifications
  • View
  • Subscribe
Language
Journal Content

Browse
  • By Issue
  • By Author
  • By Title
  • Other Journals
Font Size

Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Keywords Brand Image Customer Value Efisiensi Harga Kemiskinan Kepuasan Konsumen Keputusan Pembelian Kesadaran Wajib Pajak Kualitas Pelayanan Motivation Pendapatan Pertumbuhan Ekonomi Pontianak Produksi Promotion Provinsi Kalimantan Tengah Service Quality Tipologi Klassen compensation, leadership, motivation, performance disciplines keputusan pembelian
  • Home
  • About
  • Login
  • Register
  • Search
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • PLAGIARISM
  • INDEXING
  • TEMPLATE
  • SERTIFICATE
  • ARTICLE PROCESSING CHARGE
Home > Vol 15, No 1 (2025) > Noviryantika

ANALISIS BAURAN PROMOSI BISNIS RITEL ALFAMART PARIT HAJI MUKSIN KABUPATEN KUBU RAYA

Noviryantika Noviryantika, Amelia Amelia, Tri Diana

Abstract


Penelitian ini untuk mengetahui dan menganalisis Bauran Promosi pada Bisnis Ritel Alfamart Parit Haji Muksin Kabupaten Kubu Raya.

Full Text:

PDF

References


Arikunto, S. (2019). Prosedur Penelitian Suatu Pendekatan Praktik. Jakarta: Rineka Cipta.

Assauri, S. (2019). Manajemen Pemasaran. Rajawali Pers.

Donni Junni Priansa. (2017). Perilaku Konsumen dalam Bisnis Kontemporer. Bandung:Alfabeta

Firmansyah, M. A. (2018). Perilaku Konsumen. Deepublish.

Khomsa, D. A. A. (2023). Analisis Bauran Promosi Secara Online Kids Fun Park Yogyakarta Mneggunakan Instagram Dalam Menarik Minat Kunjungan Wisatawan. Universitas Islam Negeri Sunan Kalijaga Yogyakarta.

Kotler, P., & Armstrong, G. (2019). Prinsip-Prinsip Pemasaran (Edisi 12 Jilid I). Erlangga.

Maruli, H. (2021). Analisis Bauran Promosi Pada Penerbit Dan Toko Buku Zanafa Pekanbaru. Universitas Islam Riau.

Mulyana, M. (2019). Strategi Promosi Dan Komunikasi. 57–63. https://doi.org/10.31227/osf.io/v7dfr

Peter, J Paul dan Olson, J.C. (2014). Perilaku Konsumen dan Strategi Pemasaran. Salemba Empat.

Priansa, D. J. (2017). Komunikasi Pemasaran Terpadu. Pustaka Setia.

Simamora, H. (2020). Manajemen Pemasaran Internasional (Jilid II). Selemba Empat.

Sitorus, O. F., & Utami, N. (2017). Buku Ajar Strategi Promosi Pemasaran. Jakarta: FKIP UHAMKA.

Sugiyono. (2019). Metode Penelitian Kuantitatif, Kualitatif, dan R&D. CV. Alfabeta.

Suryati, Lili. 2019. Manajemen Pemasaran Suatu Strategi dalam Meningkatkan

Loyalitas Pelanggan. Sleman: CV Budi Utama.




DOI: https://doi.org/10.51195/iga.v15i1.378

Refbacks

  • There are currently no refbacks.


Copyright (c) 2025 Jurnal Ekonomi Integra

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright of Jurnal Ekonomi Integra
ISSN 0216-4337 (Print) and ISSN 2581-0340 (Online)

Creative Commons License
Jurnal Ekonomi Integra is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.